دسته بندیها
    Filters
    اجرا
    جستجو
    banner

    کابل شبکه Cat7

    Cat7 انواع کابل

    طبقه بندی کابل Cat7 در سال 2002 در استاندارد ISO / IEC 11801( فناوری اطلاعات IT- کابل کشی معمول  برای اماکن مشتری ) تصویب شد. مشخصات این کابل به استاندارد کلاس F نیز معروف است و برای مقابله با نویز و عدم تداخل امواج croostalk و تداخل کامل interference طراحی شد.از مشخصه های اصلی این کابل S / FTP بودن آن هست و یعنی کاملاً  با روکش یا شیلد فلزی دوگانه و جدا هم زوج کابل های شبکه و هم کل کابل نسبت به فضای بیرونی محافظت شده است . کارکرد کابل Cat7 با 600 مگاهرتز ، در درجه اول برای پشتیبانی از 10 گیگابیت اترنت بیش از 100 متر معرفی شد. با این حال جالب است که بدانید کابل Cat7  با استاندارد 10GBASE-T Ethernet 10 گیگ اترنت مسی حتی تا سال 2006 توسط IEEE ( انسیتو مهندسان برق و الکترونیک ) جهت تولید کارخانه ها و تولید کنندگان کابل منتشر نشد!

    سال 2002 همچنین ثابت شد که سال پر مشغله ای در  TIA (انجمن صنعت ارتباطات ) است. تصویب Cat6 در ژوئن همان سال رویدادی چالش برانگیز برای غلبه و پشتیبانی از گیگابیت اترنت در این صنعت بود که پس از پنج سال بحث و تلاش سرانجام به تصویب رسید، و به یک نقطه عطف مهم تلقی شد. درست در همین سال ، TIA استاندارد پایه)  حداقلی base) ارت 607-A و استاندارد نظارتی کامل 606-A را منتشر کرد ، که دستورالعمل های بسیار مورد نیاز برای برچسب زدن به همه پریزها و کابل ها گرفته، تا سیستم های جریان الکتریکی busbare  ، و حتی محفظه های اطفای حریق مکانها را در بر داشت در اختیار تولید کنندگان قرار داد. و آنها را منتشر کرد.

    اگرچه عدم تصویب استاندارهای طبقه بندیCat7 احتمالاً ارتباطی با چنین سال شلوغی در TIA وجود داشت (همچنین چندین استاندارد کمتر شناخته شده دیگر در آن سال منتشر شد) ، اما Cat7 به سادگی از زمان خود جلوتر بود ، و هنوز هیچ برنامه و کاربردی در آن زمان  به آن نیاز نداشت ، TIA تصمیم گرفت Cat7 را به رسمیت نشناسد ، از این رو ، در بازار آمریکای شمالی چیزی کم و زیاد به چشم نمی خورد. با این وجود تعداد زیادی از تولید کنندگان Cat7 در کشورهایی مانند سوئیس و آلمان وجود داشتند که به دلیل عدم تبعیت از مقررات EMC ، از استانداردهای ایمنی و حفاظتی کابل کشی de-facto استفاده کردند.

    سایت موج سوم سعی دارد بطور تخصصی و کارشناسی، اطلاعات کامل  کلیه کابل های این طبقه بندی Cat7  را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد. برای اطلاع از قیمت دقیق و لحظه ایی محصولات ارائه شده در سایت ثبت نام فرمائید. قیمت تمامی کالاهای وارداتی در این سایت با توجه به تغییرات قیمت ارز، بطور اتوماتیک درلحظه تغییر می کنند و با ثبت نام در سایت میتوانید قیمت لحظه ایی کالاها را مشاهده و خرید نمائید. بیشتر تلاش ما برموجودی کالا و تحویل و خدمات و کیفیت پشتیبانی و رضایت مندی مشتری تمرکز دارد. ما همچنین آمادگی همکاری به سرویس دهنده گان اینترنت (ISPها)، به مهندسین و تکنسین ها و نصابان شبکه ، مسئولین تدارکات سازمان ها و صنایع مختلف کشور را، با کیفیت مناسب و قیمت کاملاً رقابتی داریم. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91303098 (ده خط ) تماس بگیرید.

    مشاهده به عنوانن جدول فهرست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش در هر صفحه

    کابل شبکه یونیکام UC-CABS7

    تماس بگیرید
    Unicom Category 7 Cable, Class F, UC-CABx6, 10GBase-T, Gigabit Ethernet

    کابل شبکه یونیکام UC-CABS7A

    تماس بگیرید
    Unicom Category 7 Cable, Class F, UC-CABS7A, 10GBase-T, Gigabit Ethernet